20172017 Konstancin-Jeziorna
|
Wewnętrzna Liga Orlików |
|
Drużyna |
PKT |
M |
Z |
R |
P |
B |
R |
BIL |
|
1. |
K.S. Delta Warszawa WI |
19 |
8 |
6 |
1 |
1 |
96 |
: 32 |
64 |
|
2. |
K.S. Delta Warszawa PP |
18 |
8 |
6 |
0 |
2 |
54 |
: 52 |
2 |
|
3. |
K.S. Delta Warszawa GM |
12 |
8 |
4 |
0 |
4 |
45 |
: 65 |
-20 |
|
4. |
WAF Warszawa |
6 |
8 |
2 |
0 |
6 |
35 |
: 69 |
-34 |
|
5. |
UKS 141 Warszawa |
4 |
8 |
1 |
1 |
6 |
38 |
: 50 |
-12 |
|
|
Piłkarz |
Bramki |
Asysty |
|
|
1. |
Baryga Jakub |
1 |
1 |
|
2. |
Grzywiński Ignacy |
1 |
0 |
|
3. |
Jankowski Mikołaj |
3 |
3 |
|
4. |
Klimecki Dominik |
10 |
2 |
|
5. |
Osipowicz Andrzej |
3 |
1 |
|
6. |
Padabed Aliaksandr |
0 |
1 |
|
7. |
Pepłowski Grzegorz |
0 |
1 |
|
8. |
Piasecki Jan |
17 |
3 |
|
9. |
Pieńczuk Michał |
6 |
4 |
|
10. |
Tabiszewski Nikodem |
0 |
1 |
|
11. |
Usiński Kuba |
3 |
0 |
|
12. |
Wakieć Leon |
0 |
1 |
|
Kolejka I |
08-09-2019 (13:00) niedziela |
K.S. Delta Warszawa GM |
- K.S. Delta Warszawa WI |
2 |
: 11 |
(1:3) |
|
|
UKS 141 Warszawa |
|
|
K.S. Delta Warszawa PP |
- WAF Warszawa |
6 |
: 4 |
|
|
|
|
Kolejka II |
11-09-2019 |
K.S. Delta Warszawa GM |
|
|
K.S. Delta Warszawa WI |
- K.S. Delta Warszawa PP |
8 |
: 9 |
|
|
|
WAF Warszawa |
- UKS 141 Warszawa |
9 |
: 7 |
|
|
|
|
Kolejka III |
15-09-2019 (11:45) niedziela |
K.S. Delta Warszawa GM |
- UKS 141 Warszawa |
3 |
: 11 |
(2:5) |
|
|
K.S. Delta Warszawa PP |
|
|
WAF Warszawa |
- K.S. Delta Warszawa WI |
1 |
: 17 |
|
|
|
|
Kolejka IV |
22-09-2019 (11:45) niedziela |
K.S. Delta Warszawa GM |
- K.S. Delta Warszawa PP |
13 |
: 8 |
(7:5) |
|
|
WAF Warszawa |
|
|
K.S. Delta Warszawa WI |
- UKS 141 Warszawa |
14 |
: 3 |
|
|
|
|
Kolejka V |
25-09-2019 (18:00) środa |
WAF Warszawa |
- K.S. Delta Warszawa GM |
4 |
: 8 |
(3:2) |
|
|
K.S. Delta Warszawa WI |
|
|
K.S. Delta Warszawa PP |
- UKS 141 Warszawa |
4 |
: 3 |
|
|
|
|
Kolejka VI |
05-10-2019 (08:30) sobota |
K.S. Delta Warszawa WI |
- K.S. Delta Warszawa GM |
18 |
: 3 |
(7:1) |
|
|
UKS 141 Warszawa |
|
|
WAF Warszawa |
- K.S. Delta Warszawa PP |
3 |
: 9 |
|
|
|
|
Kolejka VII |
09-10-2019 |
K.S. Delta Warszawa GM |
|
|
K.S. Delta Warszawa PP |
- K.S. Delta Warszawa WI |
6 |
: 14 |
|
|
|
UKS 141 Warszawa |
- WAF Warszawa |
3 |
: 5 |
|
|
|
|
Kolejka VIII |
12-10-2019 (12:15) sobota |
UKS 141 Warszawa |
- K.S. Delta Warszawa GM |
3 |
: 6 |
(1:2) |
|
|
K.S. Delta Warszawa PP |
|
|
K.S. Delta Warszawa WI |
- WAF Warszawa |
11 |
: 5 |
|
|
|
|
Kolejka IX |
19-10-2019 (12:00) sobota |
K.S. Delta Warszawa PP |
- K.S. Delta Warszawa GM |
6 |
: 2 |
(3:0) |
|
|
WAF Warszawa |
|
|
UKS 141 Warszawa |
- K.S. Delta Warszawa WI |
3 |
: 3 |
|
|
|
|
Kolejka X |
27-10-2019 (10:15) niedziela |
K.S. Delta Warszawa GM |
- WAF Warszawa |
8 |
: 4 |
(4:2) |
|
|
K.S. Delta Warszawa WI |
|
|
UKS 141 Warszawa |
- K.S. Delta Warszawa PP |
5 |
: 6 |
|
|
|
|
|
Szczepański Łukasz
Trener | Ede Lucky
Trener Asystent | Zgódka Sebastian
Trener Bramkarzy |
| |
|
|
Baryga Jakub |
14 (KPT II)
|
|
|
|
Borczon Artur |
5
|
|
|
|
Dondalski Aleksander |
3
|
|
|
|
Grzywiński Ignacy |
16
|
|
|
|
Klimecki Dominik |
11 (KPT II)
|
|
|
|
Michalczyk Igor |
15
|
|
|
|
Padabed Aliaksandr |
13
|
|
|
|
Pepłowski Grzegorz |
17
|
|
|
|
Piasecki Jan |
9
|
|
|
|
Pieńczuk Michał |
2
|
|
|
|
Soboń Filip |
18
|
|
|
|
Tikhomiroff Wiktor |
10
|
|
|
|
Usiński Kuba |
22
|
| | | |
|
|
Okiem Kierownika Filii Tomasza Trzewika |
01-06-2020 |
Za nami cudowny miesiąc. Udało nam się wrócić na boiska i znów cieszyć się możliwością biegania po zielonej murawie. Głód gry doskwierał zarówno dzieciom jak i trenerom, co widać po pasji i radości, jaką diabły zostawiają na boiskach. Stopniowo dochodzimy do siebie i optymalizujemy swoje możliwości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji jaka dopisała nam po przerwie. Znaczna grupa naszych małych piłkarzy pojawiła się na placach gry w pełni zdrowia i werwy. Zamierzamy maksymalnie wykorzystać potencjał drzemiący w chłopcach i postaramy się zaspokoić ich zapotrzebowanie na ruch i rozrywkę. Jesteśmy pewni, że poprzez podejmowanie aktywności fizycznej chłopcy podniosą nie tylko swoje umiejętności ale i odporność. Bardzo trudny okres za nami i wierzymy, że teraz będzie już tylko lepiej. TT
|
|
|
Płatności! |
25-05-2020 |
Najtrudniejsze chwile za nami. Bardzo ciężko było nam przetrwać gdyż utraciliśmy w znaczący sposób wpływy zewnętrzne, składki też otrzymywaliśmy w bardzo ograniczonej ilości. Bardzo dziękujemy tym, którzy opłacali je regularnie. Nie jest tajemnicą, że bez pieniędzy nie można żyć i pracować, nas to dotyczy w taki sam sposób. Dlatego też prosimy tych, którzy mają braki w płatnościach aby dokonywali uzupełnienia wpłat. Prosimy też aby bieżące opłacanie składek było zgodnie z zasadami czyli maksymalnie do 10 każdego miesiąca. Jest to w obecnym stanie rzeczy bardzo ważne dla prawidłowego funkcjonowania klubu. Dlatego też trenerzy będą w większy sposób kontrolować i egzekwować stany płatności – prosimy o zrozumienie.
|
|
|
Obozy letnie - Niechorze 2020 |
23-05-2020 |
|
Z informacji prasowych wynika, że już niedługo władze podadzą warunki na jakich mogą odbywać się obozy i zgrupowania dzieci podczas wakacji. Jednymi z podstawowych kryteriów będą prawdopodobnie ilości dzieci w grupach. W związku z tym prosimy o deklarację zawodników, którzy chcą jechać na obóz do Niechorza (oba wyjazdy). Trenerzy będą zbierać takie deklaracje ustne w swoich drużynach i w ten sposób będziemy mogli ustalić ilości w grupach aby się przygotować do wyjazdu. Bardzo prosimy aby wszyscy zadeklarowali się w maksymalnym terminie do 31-05-2020 (niedziela). Deklaracja nie jest równoznaczna z przyjęciem na obóz i nie zobowiązuje też do uczestnictwa w nim. Kiedy ogłosimy zapisy będą zapewne ograniczone miejsca i o przyjęciu będzie decydowała kolejność wpłat.
Obozy będą organizowane na takich samych zasadach jak w latach wcześniejszych. Planując obóz na zwykłych zasadach mamy koszt 1.820,00 za 10 dni. Nie wiemy w jaki sposób na cenę wpłyną obostrzenia sanitarne. Cena może pozostać bez zmian, a również może wzrosnąć - miejmy nadzieję, że nie w znaczący sposób. Jeżeli będą jakieś pytania dotyczące obozu i tego jak zwykle on wygląda to prosimy o kierowanie ich do trenerów lub o kontakt bezpośrednio z klubem (mail lub telefon). Jesteśmy pewni, że pogoda nam dopisze oraz, że taki wyjazd będzie równie bezpieczny jak ten z rodzicami. Wspólny pobyt nie będzie w żadnym zakresie bardziej niebezpieczny niż bieżące treningi czy zwykłe codzienne życie. Wiele będzie za to korzyści w sferze tak fizycznej, jak i psychicznej co teraz jest po miesiącach samotności niezmiernie istotne dla naszych chłopców.
|
|
|
Obozy letnie - Niechorze 2020 |
20-05-2020 |
Powoli wyjaśnia się kwestia obozów letnich. Z informacji jakie wychodzą z MEN i Kuratorium Oświaty wynika, że w najbliższych dniach zostanie podana decyzja o możliwości organizowania wyjazdów i o tym jakie obostrzenia muszą być zastosowane. Jak tylko władze rządowe określą warunki natychmiast poinformujemy wszystkich o tym i zbierać będziemy zapisy (wpłaty). Wyjazdy się odbędą i to już jest pewne, boimy się tylko czy obostrzenia sanitarne nie wpłyną rażąco na koszty. Wiadomo, koszt obozu musi być realny do zapłacenia. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zakładki Obozy gdzie podane są terminy i podziały na grupy. Uśmiechamy się coraz bardziej gdyż nasz pobyt nad Bałtykiem w naszym Niechorzu powoli nabiera realnych kształtów.
|
|
|
Od poniedziałku działamy już na 100%! |
17-05-2020 |
Po kilku dniach ograniczonych treningów od poniedziałku (18-05-2020) w pełni wracamy do gry. W zakładce Treningi mamy skorygowany grafik aktualnych zajęć. Praktycznie poza drobnymi korektami godzin wszystko jest bez zmian. Czekamy na udostępnienie boiska na ul. Cyrklowej i wtedy Praga-Południe z Wawrem wróci do sytuacji planowanej. W przypadku Górnego Mokotowa na tą chwilę zastąpiliśmy boisko przy ul. Wałbrzyskiej obiektami Warszawianki. Tu też czekamy na otwarcie szkolnego obiektu.
Z uwagi na obostrzenia na niektórych obiektach gdzie nie ma możliwości bezkolizyjnych przejść zajęcia do odwołania będą minimalnie skracane. Poszczególni trenerzy mają wiedzę gdzie i jak mają to robić – rodzice będą przez nich informowani o takim stanie rzeczy. Prosimy o zrozumienie, podobnie jak w przypadku maseczek i obostrzeniu w wejściach rodziców na obiekty. Poniżej zaktualizowany dokument dokładnie wszystko określający.
Wracamy od poniedziałku również do planowanych zmian kadry i podziałów drużyn. W roczniku 2007 mamy nowego trenera, a 2014/2015 na Wilanowie i Górnym Mokotowie dzieli się na dwie rocznikowe drużyny.
Prosimy o zapoznanie się z wszystkim i w razie wątpliwości o kontaktowanie się z trenerem prowadzącym. Trenerzy będą też osobno o tym informować. Już dzisiaj można powiedzieć, że ten najtrudniejszy mecz w naszej historii został wygrany! To jest nasz wspólny sukces. Teraz czas na powrót do normalności i do realizacji planów rozwoju klubu. Obiecujemy, będzie się działo!
Czasowe Zasady Prowadzenia Zajęć - 2020-05-18
Sekcja Piłki Nożnej
(pozostałe zasady regulaminu klubu i obiektu oraz zasad prowadzenia zajęć pozostają bez zmian)
• W zajęciach brać udział mogą tylko i wyłącznie zawodnicy, którzy nie objęci są kwarantanną w związku z pandemią koronawirusa.
• Rodzicom zawodników niepełnoletnich i innym osobom towarzyszącym nie wolno przebywać na obiekcie.
• Pomiędzy treningami zachowuje się 15 (piętnaście) minutowy bufor czasowy aby nie dochodziło do zetknięcia się zawodników poszczególnych grup treningowych.
Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) z uwagi, że wejście i zejście odbywa się osobnymi furtkami i nie dochodzi do kontaktu pomiędzy poszczególnymi grupami treningi odbywają się jeden po drugim.
• Czas trwania poszczególnych zajęć określa odrębny grafik. Przychodzimy na zajęcia dokładnie 5 (pięć) minut przed ich rozpoczęciem i czekamy przed obiektem na wejście zachowując dystans pomiędzy osobami nie mniejszy niż 2 (dwa) metry. Zawodników z przed wejścia odbiera trener lub inna osoba wyznaczona i wprowadza na obiekt. Wyjście zawodników z obiektu odbywa się na takiej samej zasadzie. Ze względów bezpieczeństwa zawodnicy spóźnieni nie będą wpuszczani na zajęcia.
Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wejście odbywa się przez furtkę główną przy bramie od ul. Jeziornej, a wyjście przez furtkę boczną od ul. Goczałkowickiej co zapewnia, brak kontaktu pomiędzy grupami. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz podawania sobie rąk. Witamy się i żegnamy słownie bądź poprzez machnięcie ręki.
• Na terenie obiektu poza boiskiem obowiązuje zasada dystansu pomiędzy osobami nie mniejsza niż 2 (dwa) metry.
• Na terenie obiektu nie wolno korzystać z szatni i węzła sanitarnego z wyłączeniem WC. Przy umywalce znajduje się instrukcja mycia rąk, a zasady tam zawarte mają być każdorazowo praktykowane. Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja WC.
Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wchodzimy do toalety bocznymi drzwiami budynku. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) przy umywalce znajduje się specjalne mydło bakteriologiczne. W przypadku innych obiektów decyzję w sprawie rodzaju mydła podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Każda osoba wchodząca na obiekt i z niego schodząca obowiązkowo dezynfekuje ręce. Dozowniki znajdują się przy furtkach obiektu po stronie wewnętrznej.
• Zaleca się aby zawodnicy przychodzili na boisko już przebrani w strój do treningu. W przypadku kiedy jest to niemożliwe i zawodnik będzie się przebierał musi robić to tylko i wyłącznie w wyznaczonej strefie ODPOCZYNKU. W strefie ODPOCZYNKU zawodnicy oddaleni muszę być od siebie 2 (dwa) metry.
• Każdy zawodnik wchodzący na obiekt musi posiadać maseczkę, którą można zdjąć dopiero na boisku w wyznaczonej strefie ODPOCZYNKU. Po zejściu z boiska maseczkę należy założyć ponownie. Zawodnicy, którzy przebierają się w strefie ODPOCZYNKU chowają maseczkę do torby. Zawodnicy, którzy przychodzą na boisko już przebrani muszą mieć ze sobą torbę do której schowają na czas zajęć maseczkę. Dozwolone jest też trenowanie w maseczce.
• Zawodnicy przynoszą napoje, które muszą być oznaczone aby nie doszło do ich pomylenia. Napoje też nie mogą opuszczać wyznaczonej strefy ODPOCZYNKU. Zawodnicy nawadniają się tylko w tej strefie.
• Na boisku może przebywać 14 (czternastu) zawodników i 2 (dwóch) trenerów. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.
Na pełnowymiarowym boisku bazy klubu (ul. Jeziorna 2) może przebywać 22 (dwudziestu dwóch) zawodników i 4 (czterech) trenerów. W przypadku podziału boiska na dwie części na każdej z połówek może przebywać 16 (szesnastu) zawodników i 3 (trzech) trenerów. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.
• Podczas treningu zaleca się nie zbliżanie się do siebie zawodników bez konieczności. Staramy się zachowywać odstęp pomiędzy zawodnikami 2 (dwa) metry. Szczególnie istotne jest to podczas przerw w grze czy treningu.
• Obowiązuje całkowity zakaz dotykania rękami piłek i wszelkiego sprzętu treningowego.
• Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja całego sprzętu, który był używany do zajęć i innych przedmiotów, które mogły być dotykane przez zawodników oraz strefy ODPOCZYNKU.
|
|
|
Edukacyjne informacje |
15-05-2020 |
|
Już w poniedziałek w naszym CLXIV Liceum Ogólnokształcące Mistrzostwa Sportowego odbywać się będzie pierwsze spotkanie naborowe. Będzie ono niestety on-line ale zaraz potem widzieć się będziemy już na boiskach. Odbędą się treningi testowe aby poznać się nawzajem i zobaczyć na co nas stać. Uzupełniamy nabór do rocznika 2004 i przyjmujemy nowe roczniki 2005 i 2006. Wymagania mamy duże, poprzeczka postawiona jest wysoko gdyż plany mamy również ambitne.
Niestety koronawirus pokrzyżował nam plany z powołaniem Szkoły Podstawowej Mistrzostwa Sportowego. Liczyliśmy, że od września przyjmować będziemy chętnych od klasy IV do VIII, a tu musimy o rok przesunąć nasze plany. Przepraszamy wszystkich, którzy czekali na powołanie tej placówki. Nie jest to nasza wina, pokonała nas natura. Przygotowania jednak trwają i z każdym tygodniem posuwamy się do przodu. Obecnie mamy już pisma zatwierdzające z Biura Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy i z Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej. Teraz czekamy na decyzję Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. Liczymy, że nasi dzielnicowi włodarze wiedząc jak pracujemy szybko i bez problemów podejmą decyzję. Wrzesień 2021 zatem powinien być dla nas bardzo szczęśliwy.
|
|
|
Startujemy! |
13-05-2020 |
Tak jak informowaliśmy od jutra (14-05-2020) ruszamy z zajęciami na boiskach. Bardzo prosimy o wyrozumiałość gdyż nie wszystkie obiekty są już otwarte. Mamy grafik na pierwsze dni, a z każdym kolejnym będziemy go rozszerzać. Drużyny powoli wchodzą w zajęcia, w pierwszych dnia jeszcze też zostawiamy treningi on-line. Ponieważ od poniedziałku (18-05-2020) będą zmniejszenia kolejnych obostrzeń więc mamy nadzieję, że bardzo szybko dojdziemy do realizacji planowanego planu zajęć. Niepokoi jedynie sytuacja na Pradze-Południe gdzie miejscowe władze nie chcą otworzyć obiektów szkolnych. Będziemy interweniować lub starać się doraźnie zabezpieczyć inne miejsca zajęć.
Od dzisiejszego wieczoru trenerzy drużyn, które jutro i w następnych dniach będą trenować osobiście nawiążą kontakt z zawodnikami (rodzicami) aby poinformować ich gdzie i kiedy będą odbywać się zajęcia. Wszystko technicznie mamy przygotowane do startu więc nic, tylko trenować!
Na podstawie zarządzenia miasta opracowaliśmy warunki na jakich będą odbywały się treningi. Kiedy wejdą w życie po niedzieli kolejne zmiany dokument ten będziemy nowelizować i dostosowywać się do niego w życiu praktycznym. Bardzo prosimy wszystkich o zrozumienie. To nie my to wszystko wymyśliliśmy, my dla bezpieczeństwa zawodników i samych siebie musimy przestrzegać tego z żelazną dyscypliną. Dokument wywieszony jest już w klubie, otrzymali go też wszyscy trenerzy aby w pełni przyswoić przed startem zajęć.
Czasowe Zasady Prowadzenia Zajęć - 2020-05-14
Sekcja Piłki Nożnej
(pozostałe zasady regulaminu obiektu i zasad prowadzenia zajęć pozostają bez zmian)
• W zajęciach brać udział mogą tylko i wyłącznie zarejestrowani zawodnicy K.S. Delta Warszawa, którzy nie objęci są kwarantanną w związku z pandemią koronawirusa.
• Rodzicom zawodników niepełnoletnich i innym osobom towarzyszącym nie wolno przebywać na obiekcie.
• Pomiędzy treningami zachowuje się 15 (piętnaście) minutowy bufor czasowy niezależnie czy jest, czy nie ma możliwości zetknięcia się zawodników poszczególnych grup treningowych.
• Czas trwania poszczególnych zajęć określa odrębny grafik. Przychodzimy na zajęcia dokładnie 5 (pięć) minut przed ich rozpoczęciem i czekamy przed obiektem na wejście zachowując dystans pomiędzy osobami nie mniejszy niż 2 (dwa) metry. Zawodników z przed wejścia odbiera trener lub inna osoba wyznaczona i wprowadza na obiekt. Wyjście zawodników z obiektu odbywa się na takiej samej zasadzie. Ze względów bezpieczeństwa zawodnicy spóźnieni nie będą wpuszczani na zajęcia.
Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wejście odbywa się przez furtkę główną przy bramie od ul. Jeziornej, a wyjście przez furtkę boczną od ul. Goczałkowickiej co zapewnia, brak kontaktu pomiędzy grupami. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz podawania sobie rąk. Witamy się i żegnamy słownie bądź poprzez machnięcie ręki.
• Na terenie obiektu poza boiskiem obowiązuje zasada dystansu pomiędzy osobami nie mniejsza niż 2 (dwa) metry.
• Na terenie obiektu nie wolno korzystać z szatni i węzła sanitarnego z wyłączeniem WC. Przy umywalce znajduje się instrukcja mycia rąk, a zasady tam zawarte mają być każdorazowo praktykowane. Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja WC.
Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wchodzimy do toalety bocznymi drzwiami budynku. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) przy umywalce znajduje się specjalne mydło bakteriologiczne. W przypadku innych obiektów decyzję w sprawie rodzaju mydła podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Każda osoba wchodząca na obiekt i z niego schodząca obowiązkowo dezynfekuje ręce. Dozowniki znajdują się przy furtkach obiektu po stronie wewnętrznej.
• Zaleca się aby zawodnicy przychodzili na boisko już przebrani w strój do treningu. W przypadku kiedy jest to niemożliwe i zawodnik będzie się przebierał musi robić to tylko i wyłącznie w wyznaczonej dla siebie strefie ODPOCZYNKU. Strefy ODPOCZYNKU poszczególnych zawodników oddalone są od siebie 2 (dwa) metry.
• Każdy zawodnik wchodzący na obiekt musi posiadać maseczkę, którą można zdjąć dopiero na boisku przy wyznaczonej dla siebie strefie ODPOCZYNKU. Po zejściu z boiska maseczkę należy założyć ponownie. Zawodnicy, którzy przebierają się w strefie ODPOCZYNKU chowają maseczkę do torby. Zawodnicy, którzy przychodzą na boisko już przebrani muszą mieć ze sobą torbę do której schowają na czas zajęć maseczkę. Dozwolone jest też trenowanie w maseczce.
• Zawodnicy przynoszą napoje, które muszą być oznaczone aby nie doszło do ich pomylenia. Napoje też nie mogą opuszczać wyznaczonej dla każdego zawodnika strefy ODPOCZYNKU. Zawodnicy nawadniają się tylko w tych strefach.
• Na boisku może przebywać maksymalnie 6 (sześć) zawodników i trener. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.
• Podczas treningu zaleca się nie zbliżanie się do siebie zawodników bez konieczności. Staramy się zachowywać odstęp pomiędzy zawodnikami 2 (dwa) metry. Szczególnie istotne jest to podczas przerw w grze czy treningu.
• Obowiązuje całkowity zakaz dotykania rękami piłek i wszelkiego sprzętu treningowego.
• Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja całego sprzętu, który był używany do zajęć i innych przedmiotów, które mogły być dotykane przez zawodników oraz wyznaczonych dla poszczególnych zawodników stref ODPOCZYNKU.
|
|
|
Zakończenie rozgrywek ligowych! |
11-05-2020 |
Nieuniknione stało się faktem. MZPN anulował wszystkie rozgrywki młodzieżowe rundy wiosennej sezonu 2019/2020. My dokonaliśmy podobnej decyzji też w przypadku lig wewnętrznych. W zawiązku z tym grafiki ligowe również zaczynają znikać z zakładek drużyn na klubowej stronie. Do wakacji nie będzie też dla żadnych sparingów czy innego rodzaju rywalizacji i to niezależnie od poziomu wiekowego i poziomu zaawansowania zespołu. Do gry wracamy od końca sierpnia, a teraz skupiamy się na tym aby wznowić zajęcia na boiskach. W tej kwestii niebawem będzie więcej informacji.
|
|
|
Czasowe zawieszenie zajęć! |
04-05-2020 |
Niestety z uwagi na brak wytycznych Głównej Inspekcji Sanitarnej określającej dokładnie na jakich zasadach można organizować zajęcia sportowe władze Warszawy postanowiły wstrzymać je na obiektach miejskich do momentu ogłoszenia stosownych przepisów szczegółowych. Długo zastanawialiśmy się i konsultowaliśmy jak my mamy się zachować w zaistniałej sytuacji. Uważamy, że przestrzeganie prawa i bezpieczeństwo jest najważniejsze dlatego my też wznowimy zajęcia dopiero kiedy będą stosowne przepisy sanitarne. Wiemy, że pojawią się kluby, które rozpoczną wcześniej, uważamy jednak, że ten dzień lub kilka nie zmienią wiele, a bezpieczeństwo naszych zawodników jest najważniejsze. W dniu dzisiejszym zgodnie z wcześniejszymi informacjami mamy przerwę, od jutra wznowimy dla wszystkich zajęcia on-line. Jesteśmy w pełni gotowi pełni nadziei, że już naprawdę niedługo znów będziemy mogli trenować również na boiskach. Bardzo prosimy o zrozumienie i przepraszamy za zamieszanie ale to nie my za nie odpowiadamy. Dziwi dlaczego tak duża instytucja jak GIS wiedząc, od tygodnia o zmianie przepisów i otwieraniu obiektów sportowych nie przygotowała odpowiednich dokumentów.
|
|
|
Czasowe zawieszenie zajęć! |
03-05-2020 |
Ruszamy i to jest już pewne. W dniu wczorajszym rząd wydał stosowane rozporządzenie na podstawie, którego od poniedziałku można zacząć zajęcia. Niestety z uwagi, że dokument ten opublikowano dopiero dzisiaj nie mamy jeszcze potwierdzeni dostępności obiektów, które do nas nie należą. W dniu jutrzejszym będziemy wszystko dogrywać i ruszamy od wtorku. Poniedziałek dla wszystkich jest dniem wolnym. Trenerzy w drugiej połowie dnia będą się kontaktowali z wszystkimi zawodnikami (rodzicami) i informowali o tym gdzie, o której godzinie i jak będą przebiegały treningi.
Prosimy wszystkich o wyrozumiałość jeżeli chodzi o czas trwania zajęć, ilość zajęć i miejsca. Na tą chwilę skupiamy się aby ruszyć, potem będziemy starać się na dochodzenie do normalności. Już wiemy, że część obiektów szkolnych nie będzie na tą chwilę udostępniana i tu musimy robić pewne zmiany. Nie ma też możliwości aby od razu zlikwidować zajęcia on-line. Z uwagi, że na treningach może być tylko 6 zawodników i muszą być przerwy pomiędzy grupami ilość zajęć mnoży się w taki sposób, że żadną miarą nie jesteśmy w stanie zapewnić wszystkich zajęć na boiskach. Trenerzy już teraz będą pracować dużo więcej, a obiektów nie ma. Mamy nadzieję, że wszyscy zdajemy sobie sprawę z sytuacji i wspólnie przetrwamy jeszcze te kilka tygodni. Wszyscy spodziewamy się, że na koniec maja znów będą zmiany i może wtedy uda wrócić się do zwykłego grafiku.
Ostatnia sprawa to bezpieczeństwo. Opracowaliśmy Czasowe Zasady Prowadzenia Zajęć - 2020-05-04. Jest to dokument, który będzie wywieszony na obiekcie, każdy z zawodników (rodziców) też go otrzyma jak i cała kadra. Materiał ten w bardzo jasny sposób określa jak będzie wyglądało wszystko związane z treningami od A do Z. Wychodzi daleko przed zalecenia rządowe aby zapewnić pełne bezpieczeństwo zawodnikom. Bardzo prosimy o zrozumienie niektórych niedogodności. Dla nas też to nie jest wygodne, musimy jednak w pełni być pewni, że zrobiliśmy wszystko aby nawet najostrożniejsi czuli się bezpiecznie i to niezależnie jakie mamy poglądy na tą kwestię.
|
|