SEKCJA TENISA ZIEMNEGO

SENIORZY
SENIORZY
2006
2006
2007
2007
2008
2008
2009
2009
2009
2009 Wilanów
2010
2010
2010
2010 Górny Mokotów
2011
2011
2011
2011 Wilanów
2011
2011 Praga-Południe
2012
2012
2012
2012 Wilanów
2012
2012 Górny Mokotów
2013
2013
2013
2013 Wilanów
2013
2013 Górny Mokotów
2013
2013 Praga-Południe
2014
2014
2014
2014 Wilanów
2014
2014 Górny Mokotów
2015
2015
2015
2015 Wilanów
2015
2015 Górny Mokotów
2015
2015 Praga-Południe
2015
2015 Ochota
2016
2016
2016
2016 Wilanów
2016
2016 Górny Mokotów
2017
2017
2017
2017 Wilanów
2017
2017 Górny Mokotów
2017
2017 Praga-Południe
2017
2017 Ochota
2017
2017 Konstancin-Jeziorna
2018
2018
2018
2018 Wilanów
2018
2018 Górny Mokotów
2018
2018 Wawer
2019
2019 Praga-Południe
2019
2019 Ochota
2019
2019 Konstancin-Jeziorna



Wewnętrzna Liga Żaków
  Drużyna PKT M Z R P BR BIL  
1. K.S. Delta Warszawa 18 6 6 0 0 88 :22 66  
2. K.S. Delta Warszawa PP 15 6 5 0 1 66 :36 30  
3. K.S. Delta Warszawa GM 12 6 4 0 2 51 :46 5  
4. K.S. Delta Warszawa WI 6 6 2 0 4 32 :45 -13  
5. WAF Warszawa 6 6 2 0 4 23 :50 -27  
6. Be a Star FA Warszawa 6 6 2 0 4 28 :55 -27  
7. K.S. Delta Warszawa O 0 6 0 0 6 27 :61 -34  

  Piłkarz Bramki Asysty  
1. Czachura Wojciech 2     0      
2. Graniak Jakub 3     0      
3. Hanczak Paweł 0     4      
4. Kardyński Leon 1     0      
5. Kowalewicz Kajetan 2     0      
6. Lipiński Krzystof 1     0      
7. Mędrzejewski Ignacy 12     1      
8. Morari Wiktor 2     2      
9. Nycz Maksymilian 1     0      
10. Romanowski Jan 1     0      
11. Wiśniewski Borys 1     1      
  Kolejka I 08-09-2019 (14:30) niedziela  
K.S. Delta Warszawa O - Be a Star FA Warszawa 5 :6 (2:0)    
K.S. Delta Warszawa PP
 
K.S. Delta Warszawa - K.S. Delta Warszawa GM 15 :1    
WAF Warszawa - K.S. Delta Warszawa WI 3 :10    
  Kolejka II 15-09-2019 (10:00) niedziela  
K.S. Delta Warszawa WI - K.S. Delta Warszawa O 6 :5 (2:3)    
Be a Star FA Warszawa - K.S. Delta Warszawa PP 1 :9    
K.S. Delta Warszawa GM
 
K.S. Delta Warszawa - WAF Warszawa 12 :0    
  Kolejka III 21-09-2019 (11:45) sobota  
K.S. Delta Warszawa O - K.S. Delta Warszawa 6 :14 (2:8)    
K.S. Delta Warszawa GM - K.S. Delta Warszawa PP 5 :10    
K.S. Delta Warszawa WI - Be a Star FA Warszawa 6 :8    
WAF Warszawa
 
  Kolejka IV 28/29-09-2019  
K.S. Delta Warszawa O
 
K.S. Delta Warszawa PP - K.S. Delta Warszawa WI 8 :3    
K.S. Delta Warszawa GM - WAF Warszawa 14 :4    
Be a Star FA Warszawa - K.S. Delta Warszawa 2 :14    
  Kolejka V 20-10-2019 (12:00) niedziela  
K.S. Delta Warszawa O - K.S. Delta Warszawa GM 4 :11 (2:6)    
WAF Warszawa - K.S. Delta Warszawa PP 5 :9    
K.S. Delta Warszawa - K.S. Delta Warszawa WI 15 :3    
Be a Star FA Warszawa
 
  Kolejka VI 12-10-2019 (10:00) sobota  
WAF Warszawa - K.S. Delta Warszawa O 4 :3 (4:1)    
K.S. Delta Warszawa PP - K.S. Delta Warszawa 10 :18    
K.S. Delta Warszawa WI
 
K.S. Delta Warszawa GM - Be a Star FA Warszawa 14 :9    
  Kolejka VII 20-10-2019 (10:15) niedziela  
K.S. Delta Warszawa O - K.S. Delta Warszawa PP 4 :20 (1:9)    
K.S. Delta Warszawa
 
Be a Star FA Warszawa - WAF Warszawa 2 :7    
K.S. Delta Warszawa GM - K.S. Delta Warszawa WI 6 :4    
Sezon 2023/2024
Sezon 2022/2023
Sezon 2021/2022
Sezon 2020/2021
Sezon 2019/2020
Sezon 2018/2019
Sezon 2017/2018
Sezon 2016/2017
Sezon 2015/2016
 
 
Vipol Select - players choice
Marcon KS Ursynów Warszawa
Towarzystwo Sportowe Falenica Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Szczepański
Łukasz

Trener

Szczepański Łukasz

Zgódka
Sebastian

Trener Bramkarzy

Zgódka Sebastian
Czachura Wojciech
Czachura Wojciech
blank
Czachura
Wojciech
21
Dyrda Radosław
Dyrda Radosław
blank
Dyrda
Radosław
22
Graniak Jakub
Graniak Jakub
blank
Graniak
Jakub
15
Hanczak Paweł
Hanczak Paweł
blank
Hanczak
Paweł
16
Kijkowski Jerzy
Kijkowski Jerzy
blank
Kijkowski
Jerzy
20
Kowalewicz Kajetan
Kowalewicz Kajetan
blank
Kowalewicz
Kajetan
17
Lipiński Krzystof
Lipiński Krzystof
blank
Lipiński
Krzystof
14
Malinowski Adam
Malinowski Adam
blank
Malinowski
Adam
13
Mędrzejewski Ignacy
Mędrzejewski Ignacy
blank
Mędrzejewski
Ignacy
10 (KPT I)
Pstrągowski Rafał
Pstrągowski Rafał
blank
Pstrągowski
Rafał
7
Szwarc Jakub
Szwarc Jakub
blank
Szwarc
Jakub
11 (KPT II)
Wolny-Pietrzak Gustaw
Wolny-Pietrzak Gustaw
blank
Wolny-Pietrzak
Gustaw
18
 
<<<   [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10]   >>>
 
Hanczak Paweł 28-05-2020

Dziś urodziny obchodzi Hanczak Paweł

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń życzą wszystkie diabełki duże i małe.

 
Płatności! 25-05-2020

Najtrudniejsze chwile za nami. Bardzo ciężko było nam przetrwać gdyż utraciliśmy w znaczący sposób wpływy zewnętrzne, składki też otrzymywaliśmy w bardzo ograniczonej ilości. Bardzo dziękujemy tym, którzy opłacali je regularnie. Nie jest tajemnicą, że bez pieniędzy nie można żyć i pracować, nas to dotyczy w taki sam sposób. Dlatego też prosimy tych, którzy mają braki w płatnościach aby dokonywali uzupełnienia wpłat. Prosimy też aby bieżące opłacanie składek było zgodnie z zasadami czyli maksymalnie do 10 każdego miesiąca. Jest to w obecnym stanie rzeczy bardzo ważne dla prawidłowego funkcjonowania klubu. Dlatego też trenerzy będą w większy sposób kontrolować i egzekwować stany płatności – prosimy o zrozumienie.

 
Obozy letnie - Niechorze 2020 23-05-2020

Z informacji prasowych wynika, że już niedługo władze podadzą warunki na jakich mogą odbywać się obozy i zgrupowania dzieci podczas wakacji. Jednymi z podstawowych kryteriów będą prawdopodobnie ilości dzieci w grupach. W związku z tym prosimy o deklarację zawodników, którzy chcą jechać na obóz do Niechorza (oba wyjazdy). Trenerzy będą zbierać takie deklaracje ustne w swoich drużynach i w ten sposób będziemy mogli ustalić ilości w grupach aby się przygotować do wyjazdu. Bardzo prosimy aby wszyscy zadeklarowali się w maksymalnym terminie do 31-05-2020 (niedziela). Deklaracja nie jest równoznaczna z przyjęciem na obóz i nie zobowiązuje też do uczestnictwa w nim. Kiedy ogłosimy zapisy będą zapewne ograniczone miejsca i o przyjęciu będzie decydowała kolejność wpłat.

Obozy będą organizowane na takich samych zasadach jak w latach wcześniejszych. Planując obóz na zwykłych zasadach mamy koszt 1.820,00 za 10 dni. Nie wiemy w jaki sposób na cenę wpłyną obostrzenia sanitarne. Cena może pozostać bez zmian, a również może wzrosnąć - miejmy nadzieję, że nie w znaczący sposób. Jeżeli będą jakieś pytania dotyczące obozu i tego jak zwykle on wygląda to prosimy o kierowanie ich do trenerów lub o kontakt bezpośrednio z klubem (mail lub telefon). Jesteśmy pewni, że pogoda nam dopisze oraz, że taki wyjazd będzie równie bezpieczny jak ten z rodzicami. Wspólny pobyt nie będzie w żadnym zakresie bardziej niebezpieczny niż bieżące treningi czy zwykłe codzienne życie. Wiele będzie za to korzyści w sferze tak fizycznej, jak i psychicznej co teraz jest po miesiącach samotności niezmiernie istotne dla naszych chłopców.  

 
Obozy letnie - Niechorze 2020 20-05-2020

Powoli wyjaśnia się kwestia obozów letnich. Z informacji jakie wychodzą z MEN i Kuratorium Oświaty wynika, że w najbliższych dniach zostanie podana decyzja o możliwości organizowania wyjazdów i o tym jakie obostrzenia muszą być zastosowane. Jak tylko władze rządowe określą warunki natychmiast poinformujemy wszystkich o tym i zbierać będziemy zapisy (wpłaty). Wyjazdy się odbędą i to już jest pewne, boimy się tylko czy obostrzenia sanitarne nie wpłyną rażąco na koszty. Wiadomo, koszt obozu musi być realny do zapłacenia. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zakładki Obozy gdzie podane są terminy i podziały na grupy. Uśmiechamy się coraz bardziej gdyż nasz pobyt nad Bałtykiem w naszym Niechorzu powoli nabiera realnych kształtów.  

 
Od poniedziałku działamy już na 100%! 17-05-2020

Po kilku dniach ograniczonych treningów od poniedziałku (18-05-2020) w pełni wracamy do gry. W zakładce Treningi mamy skorygowany grafik aktualnych zajęć. Praktycznie poza drobnymi korektami godzin wszystko jest bez zmian. Czekamy na udostępnienie boiska na ul. Cyrklowej i wtedy Praga-Południe z Wawrem wróci do sytuacji planowanej. W przypadku Górnego Mokotowa na tą chwilę zastąpiliśmy boisko przy ul. Wałbrzyskiej obiektami Warszawianki. Tu też czekamy na otwarcie szkolnego obiektu.

Z uwagi na obostrzenia na niektórych obiektach gdzie nie ma możliwości bezkolizyjnych przejść zajęcia do odwołania będą minimalnie skracane. Poszczególni trenerzy mają wiedzę gdzie i jak mają to robić – rodzice będą przez nich informowani o takim stanie rzeczy. Prosimy o zrozumienie, podobnie jak w przypadku maseczek i obostrzeniu w wejściach rodziców na obiekty. Poniżej zaktualizowany dokument dokładnie wszystko określający.

Wracamy od poniedziałku również do planowanych zmian kadry i podziałów drużyn. W roczniku 2007 mamy nowego trenera, a 2014/2015 na Wilanowie i Górnym Mokotowie dzieli się na dwie rocznikowe drużyny.

Prosimy o zapoznanie się z wszystkim i w razie wątpliwości o kontaktowanie się z trenerem prowadzącym. Trenerzy będą też osobno o tym informować. Już dzisiaj można powiedzieć, że ten najtrudniejszy mecz w naszej historii został wygrany! To jest nasz wspólny sukces. Teraz czas na powrót do normalności i do realizacji planów rozwoju klubu. Obiecujemy, będzie się działo!

Czasowe Zasady Prowadzenia Zajęć - 2020-05-18
Sekcja Piłki Nożnej
(pozostałe zasady regulaminu klubu i obiektu oraz zasad prowadzenia zajęć pozostają bez zmian)


• W zajęciach brać udział mogą tylko i wyłącznie zawodnicy, którzy nie objęci są kwarantanną w związku z pandemią koronawirusa.

• Rodzicom zawodników niepełnoletnich i innym osobom towarzyszącym nie wolno przebywać na obiekcie.

• Pomiędzy treningami zachowuje się 15 (piętnaście) minutowy bufor czasowy aby nie dochodziło do zetknięcia się zawodników poszczególnych grup treningowych.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) z uwagi, że wejście i zejście odbywa się osobnymi furtkami i nie dochodzi do kontaktu pomiędzy poszczególnymi grupami treningi odbywają się jeden po drugim.

• Czas trwania poszczególnych zajęć określa odrębny grafik. Przychodzimy na zajęcia dokładnie 5 (pięć) minut przed ich rozpoczęciem i czekamy przed obiektem na wejście zachowując dystans pomiędzy osobami nie mniejszy niż 2 (dwa) metry. Zawodników z przed wejścia odbiera trener lub inna osoba wyznaczona i wprowadza na obiekt. Wyjście zawodników z obiektu odbywa się na takiej samej zasadzie. Ze względów bezpieczeństwa zawodnicy spóźnieni nie będą wpuszczani na zajęcia.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wejście odbywa się przez furtkę główną przy bramie od ul. Jeziornej, a wyjście przez furtkę boczną od ul. Goczałkowickiej co zapewnia, brak kontaktu pomiędzy grupami. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

• Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz podawania sobie rąk. Witamy się i żegnamy słownie bądź poprzez machnięcie ręki.

• Na terenie obiektu poza boiskiem obowiązuje zasada dystansu pomiędzy osobami nie mniejsza niż 2 (dwa) metry.

• Na terenie obiektu nie wolno korzystać z szatni i węzła sanitarnego z wyłączeniem WC. Przy umywalce znajduje się instrukcja mycia rąk, a zasady tam zawarte mają być każdorazowo praktykowane. Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja WC.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wchodzimy do toalety bocznymi drzwiami budynku. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) przy umywalce znajduje się specjalne mydło bakteriologiczne. W przypadku innych obiektów decyzję w sprawie rodzaju mydła podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

• Każda osoba wchodząca na obiekt i z niego schodząca obowiązkowo dezynfekuje ręce. Dozowniki znajdują się przy furtkach obiektu po stronie wewnętrznej.

• Zaleca się aby zawodnicy przychodzili na boisko już przebrani w strój do treningu. W przypadku kiedy jest to niemożliwe i zawodnik będzie się przebierał musi robić to tylko i wyłącznie w wyznaczonej strefie ODPOCZYNKU. W strefie ODPOCZYNKU zawodnicy oddaleni muszę być od siebie 2 (dwa) metry.

• Każdy zawodnik wchodzący na obiekt musi posiadać maseczkę, którą można zdjąć dopiero na boisku w wyznaczonej strefie ODPOCZYNKU. Po zejściu z boiska maseczkę należy założyć ponownie. Zawodnicy, którzy przebierają się w strefie ODPOCZYNKU chowają maseczkę do torby. Zawodnicy, którzy przychodzą na boisko już przebrani muszą mieć ze sobą torbę do której schowają na czas zajęć maseczkę. Dozwolone jest też trenowanie w maseczce.

• Zawodnicy przynoszą napoje, które muszą być oznaczone aby nie doszło do ich pomylenia. Napoje też nie mogą opuszczać wyznaczonej strefy ODPOCZYNKU. Zawodnicy nawadniają się tylko w tej strefie.

• Na boisku może przebywać 14 (czternastu) zawodników i 2 (dwóch) trenerów. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.

Na pełnowymiarowym boisku bazy klubu (ul. Jeziorna 2) może przebywać 22 (dwudziestu dwóch) zawodników i 4 (czterech) trenerów. W przypadku podziału boiska na dwie części na każdej z połówek może przebywać 16 (szesnastu) zawodników i 3 (trzech) trenerów. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.

• Podczas treningu zaleca się nie zbliżanie się do siebie zawodników bez konieczności. Staramy się zachowywać odstęp pomiędzy zawodnikami 2 (dwa) metry. Szczególnie istotne jest to podczas przerw w grze czy treningu.

• Obowiązuje całkowity zakaz dotykania rękami piłek i wszelkiego sprzętu treningowego.

• Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja całego sprzętu, który był używany do zajęć i innych przedmiotów, które mogły być dotykane przez zawodników oraz strefy ODPOCZYNKU.

 
Startujemy! 13-05-2020

Tak jak informowaliśmy od jutra (14-05-2020) ruszamy z zajęciami na boiskach. Bardzo prosimy o wyrozumiałość gdyż nie wszystkie obiekty są już otwarte. Mamy grafik na pierwsze dni, a z każdym kolejnym będziemy go rozszerzać. Drużyny powoli wchodzą w zajęcia, w pierwszych dnia jeszcze też zostawiamy treningi on-line. Ponieważ od poniedziałku (18-05-2020) będą zmniejszenia kolejnych obostrzeń więc mamy nadzieję, że bardzo szybko dojdziemy do realizacji planowanego planu zajęć. Niepokoi jedynie sytuacja na Pradze-Południe gdzie miejscowe władze nie chcą otworzyć obiektów szkolnych. Będziemy interweniować lub starać się doraźnie zabezpieczyć inne miejsca zajęć.

Od dzisiejszego wieczoru trenerzy drużyn, które jutro i w następnych dniach będą trenować osobiście nawiążą  kontakt z zawodnikami (rodzicami) aby poinformować ich gdzie i kiedy będą odbywać się zajęcia. Wszystko technicznie mamy przygotowane do startu więc nic, tylko trenować!

Na podstawie zarządzenia miasta opracowaliśmy warunki na jakich będą odbywały się treningi. Kiedy wejdą w życie po niedzieli kolejne zmiany dokument ten będziemy nowelizować i dostosowywać się do niego w życiu praktycznym. Bardzo prosimy wszystkich o zrozumienie. To nie my to wszystko wymyśliliśmy, my dla bezpieczeństwa zawodników i samych siebie musimy przestrzegać tego z żelazną dyscypliną. Dokument wywieszony jest już w klubie, otrzymali go też wszyscy trenerzy aby w pełni przyswoić przed startem zajęć.

Czasowe Zasady Prowadzenia Zajęć - 2020-05-14
Sekcja Piłki Nożnej
(pozostałe zasady regulaminu obiektu i zasad prowadzenia zajęć pozostają bez zmian)


• W zajęciach brać udział mogą tylko i wyłącznie zarejestrowani zawodnicy K.S. Delta Warszawa, którzy nie objęci są kwarantanną w związku z pandemią koronawirusa.

• Rodzicom zawodników niepełnoletnich i innym osobom towarzyszącym nie wolno przebywać na obiekcie.

• Pomiędzy treningami zachowuje się 15 (piętnaście) minutowy bufor czasowy niezależnie czy jest, czy nie ma możliwości zetknięcia się zawodników poszczególnych grup treningowych.

• Czas trwania poszczególnych zajęć określa odrębny grafik. Przychodzimy na zajęcia dokładnie 5 (pięć) minut przed ich rozpoczęciem i czekamy przed obiektem na wejście zachowując dystans pomiędzy osobami nie mniejszy niż 2 (dwa) metry. Zawodników z przed wejścia odbiera trener lub inna osoba wyznaczona i wprowadza na obiekt. Wyjście zawodników z obiektu odbywa się na takiej samej zasadzie. Ze względów bezpieczeństwa zawodnicy spóźnieni nie będą wpuszczani na zajęcia.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wejście odbywa się przez furtkę główną przy bramie od ul. Jeziornej, a wyjście przez furtkę boczną od ul. Goczałkowickiej co zapewnia, brak kontaktu pomiędzy grupami. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

• Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz podawania sobie rąk. Witamy się i żegnamy słownie bądź poprzez machnięcie ręki.

• Na terenie obiektu poza boiskiem obowiązuje zasada dystansu pomiędzy osobami nie mniejsza niż 2 (dwa) metry.

• Na terenie obiektu nie wolno korzystać z szatni i węzła sanitarnego z wyłączeniem WC. Przy umywalce znajduje się instrukcja mycia rąk, a zasady tam zawarte mają być każdorazowo praktykowane. Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja WC.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wchodzimy do toalety bocznymi drzwiami budynku. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) przy umywalce znajduje się specjalne mydło bakteriologiczne. W przypadku innych obiektów decyzję w sprawie rodzaju mydła podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

• Każda osoba wchodząca na obiekt i z niego schodząca obowiązkowo dezynfekuje ręce. Dozowniki znajdują się przy furtkach obiektu po stronie wewnętrznej.

• Zaleca się aby zawodnicy przychodzili na boisko już przebrani w strój do treningu. W przypadku kiedy jest to niemożliwe i zawodnik będzie się przebierał musi robić to tylko i wyłącznie w wyznaczonej dla siebie strefie ODPOCZYNKU. Strefy ODPOCZYNKU poszczególnych zawodników oddalone są od siebie 2 (dwa) metry.

• Każdy zawodnik wchodzący na obiekt musi posiadać maseczkę, którą można zdjąć dopiero na boisku przy wyznaczonej dla siebie strefie ODPOCZYNKU. Po zejściu z boiska maseczkę należy założyć ponownie. Zawodnicy, którzy przebierają się w strefie ODPOCZYNKU chowają maseczkę do torby. Zawodnicy, którzy przychodzą na boisko już przebrani muszą mieć ze sobą torbę do której schowają na czas zajęć maseczkę. Dozwolone jest też trenowanie w maseczce.

• Zawodnicy przynoszą napoje, które muszą być oznaczone aby nie doszło do ich pomylenia. Napoje też nie mogą opuszczać wyznaczonej dla każdego zawodnika strefy ODPOCZYNKU. Zawodnicy nawadniają się tylko w tych strefach.

• Na boisku może przebywać maksymalnie 6 (sześć) zawodników i trener. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.

• Podczas treningu zaleca się nie zbliżanie się do siebie zawodników bez konieczności. Staramy się zachowywać odstęp pomiędzy zawodnikami 2 (dwa) metry. Szczególnie istotne jest to podczas przerw w grze czy treningu.

• Obowiązuje całkowity zakaz dotykania rękami piłek i wszelkiego sprzętu treningowego.

• Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja całego sprzętu, który był używany do zajęć i innych przedmiotów, które mogły być dotykane przez zawodników oraz wyznaczonych dla poszczególnych zawodników stref ODPOCZYNKU.

 
Zakończenie rozgrywek ligowych! 11-05-2020

Nieuniknione stało się faktem. MZPN anulował wszystkie rozgrywki młodzieżowe rundy wiosennej sezonu 2019/2020. My dokonaliśmy podobnej decyzji też w przypadku lig wewnętrznych. W zawiązku z tym grafiki ligowe również zaczynają znikać z zakładek drużyn na klubowej stronie. Do wakacji nie będzie też dla żadnych sparingów czy innego rodzaju rywalizacji i to niezależnie od poziomu wiekowego i poziomu zaawansowania zespołu. Do gry wracamy od końca sierpnia, a teraz skupiamy się na tym aby wznowić zajęcia na boiskach. W tej kwestii niebawem będzie więcej informacji. 

 
Czasowe zawieszenie zajęć! 04-05-2020

Niestety z uwagi na brak wytycznych Głównej Inspekcji Sanitarnej określającej dokładnie na jakich zasadach można organizować zajęcia sportowe władze Warszawy postanowiły wstrzymać je na obiektach miejskich do momentu ogłoszenia stosownych przepisów szczegółowych. Długo zastanawialiśmy się i konsultowaliśmy jak my mamy się zachować w zaistniałej sytuacji. Uważamy, że przestrzeganie prawa i bezpieczeństwo jest najważniejsze dlatego my też wznowimy zajęcia dopiero kiedy będą stosowne przepisy sanitarne. Wiemy, że pojawią się kluby, które rozpoczną wcześniej, uważamy jednak, że ten dzień lub kilka nie zmienią wiele, a bezpieczeństwo naszych zawodników jest najważniejsze. W dniu dzisiejszym zgodnie z wcześniejszymi informacjami mamy przerwę, od jutra wznowimy dla wszystkich zajęcia on-line. Jesteśmy w pełni gotowi pełni nadziei, że już naprawdę niedługo znów będziemy mogli trenować również na boiskach. Bardzo prosimy o zrozumienie i przepraszamy za zamieszanie ale to nie my za nie odpowiadamy. Dziwi dlaczego tak duża instytucja jak GIS wiedząc, od tygodnia o zmianie przepisów i otwieraniu obiektów sportowych nie przygotowała odpowiednich dokumentów.

 
Czasowe zawieszenie zajęć! 03-05-2020

Ruszamy i to jest już pewne. W dniu wczorajszym rząd wydał stosowane rozporządzenie na podstawie, którego od poniedziałku można zacząć zajęcia. Niestety z uwagi, że dokument ten opublikowano dopiero dzisiaj nie mamy jeszcze potwierdzeni dostępności obiektów, które do nas nie należą. W dniu jutrzejszym będziemy wszystko dogrywać i ruszamy od wtorku. Poniedziałek dla wszystkich jest dniem wolnym. Trenerzy w drugiej połowie dnia będą się kontaktowali z wszystkimi zawodnikami (rodzicami) i informowali o tym gdzie, o której godzinie i jak będą przebiegały treningi.

Prosimy wszystkich o wyrozumiałość jeżeli chodzi o czas trwania zajęć, ilość zajęć i miejsca. Na tą chwilę skupiamy się aby ruszyć, potem będziemy starać się na dochodzenie do normalności. Już wiemy, że część obiektów szkolnych nie będzie na tą chwilę udostępniana i tu musimy robić pewne zmiany. Nie ma też możliwości aby od razu zlikwidować zajęcia on-line. Z uwagi, że na treningach może być tylko 6 zawodników i muszą być przerwy pomiędzy grupami ilość zajęć mnoży się w taki sposób, że żadną miarą nie jesteśmy w stanie zapewnić wszystkich zajęć na boiskach. Trenerzy już teraz będą pracować dużo więcej, a obiektów nie ma. Mamy nadzieję, że wszyscy zdajemy sobie sprawę z sytuacji i wspólnie przetrwamy jeszcze te kilka tygodni. Wszyscy spodziewamy się, że na koniec maja znów będą zmiany i może wtedy uda wrócić się do zwykłego grafiku.

Ostatnia sprawa to bezpieczeństwo. Opracowaliśmy Czasowe Zasady Prowadzenia Zajęć - 2020-05-04. Jest to dokument, który będzie wywieszony na obiekcie, każdy z zawodników (rodziców) też go otrzyma jak i cała kadra. Materiał ten w bardzo jasny sposób określa jak będzie wyglądało wszystko związane z treningami od A do Z. Wychodzi daleko przed zalecenia rządowe aby zapewnić pełne bezpieczeństwo zawodnikom. Bardzo prosimy o zrozumienie niektórych niedogodności. Dla nas też to nie jest wygodne, musimy jednak w pełni być pewni, że zrobiliśmy wszystko aby nawet najostrożniejsi czuli się bezpiecznie i to niezależnie jakie mamy poglądy na tą kwestię.

 
Okiem Kierownika Filii Tomasza Trzewika 01-05-2020

Za nami kwiecień – miesiąc trudnej pracy. Nasze zespoły wciąż trenują w formie zajęć on-line. Wraz z upływem czasu, widać jak organizacja zarówno zawodników jak i naszej kadry szkoleniowej osiągnęła wyższy poziom. Z każdym treningiem stajemy się coraz szybsi i pewniejsi w działaniach. Chłopcy coraz sprawniej wykonują zlecane im ćwiczenia, a trenerzy cieszą się z efektów swojej pracy, które widać gołym okiem. Oczywiście mamy nadzieję, że nie będziemy musieli się do tej wersji zajęć przyzwyczajać i już niedługo przeniesiemy na boisko pracę wykonaną w domach. Z pewnością po powrocie na murawę nie zabraknie nam chęci do działania i zaangażowania. Głód gry doskwiera nam wszystkim, ale patrzymy na to optymistycznie i skupiamy się na tym na co mamy wpływ. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim, którzy są z nami w tym trudnym okresie i razem z nami kontynuują swoją piłkarską przygodę. TT


<<<   [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10]   >>>
ZAPISY
Copyright © 2013 K.S. DELTA WARSZAWA