|
|
Miejsce |
Typer |
Pkt. |
26 |
Suchelec24 |
25 |
27 |
Fala 2008 |
16 |
28 |
Ignac192004 |
16 |
29 |
maciek036 |
16 |
30 |
mietek1234 |
15 |
31 |
Maksseroking |
13 |
32 |
mkucharski02 |
13 |
33 |
DCichy2004 |
11 |
34 |
wiktor978 |
11 |
35 |
Kucharz10 |
10 |
36 |
M.Syga |
10 |
37 |
Delciak MB 10 2002 |
9 |
38 |
kar142360 |
9 |
39 |
tomek |
9 |
40 |
Obcy |
7 |
41 |
Piotrek2002 |
7 |
42 |
trzeciak |
7 |
43 |
Brzezi |
5 |
44 |
KO06 |
5 |
45 |
Puziooo |
5 |
46 |
Filipp2002 |
4 |
47 |
Kaczka03 |
4 |
48 |
mikifiki.delta |
4 |
49 |
Aleksandra95 |
3 |
50 |
Danio2004 |
3 |
Miejsce |
Typer |
Typowań |
Śr pkt. |
1 |
DamianTr2004 |
14 |
8,00 |
2 |
GOJOS |
7 |
8,00 |
3 |
MANIEX1999 |
23 |
8,00 |
4 |
RYŚKI |
12 |
8,00 |
5 |
JARO1973 |
23 |
7,35 |
6 |
SEBA.G |
9 |
7,22 |
7 |
Kacper17 |
6 |
7,00 |
8 |
LupiDeLup |
23 |
6,87 |
9 |
DREDD |
23 |
6,78 |
10 |
cichy.delta |
20 |
6,55 |
11 |
BrzeziXV |
8 |
6,38 |
12 |
MM_DELTA |
18 |
6,28 |
13 |
AM13 |
8 |
6,13 |
14 |
AT |
23 |
6,00 |
15 |
janek03 |
6 |
6,00 |
16 |
qbkuba3 |
11 |
5,82 |
17 |
Diabełek znad Jeziorka |
23 |
5,74 |
18 |
gluten |
16 |
5,50 |
19 |
lipaaa |
6 |
5,50 |
20 |
RUMCAJS |
13 |
5,15 |
21 |
sebastiankomosa |
6 |
4,33 |
I Okręgowa Liga Młodzików (2004) |
K.S. Delta Warszawa |
- Polonia Warszawa |
0 |
: 0 |
(0:0) |
|
Znicz Pruszków |
- Legia Warszawa SA |
2 |
: 2 |
|
|
SEMP Ursynów |
- Bug Wyszków |
1 |
: 0 |
|
|
|
I Okręgowa Liga Trampkarzy (2002) |
Olimpia Warszawa |
- K.S. Delta Warszawa |
2 |
: 2 |
(1:1) |
|
Błonianka Błonie |
- Mazowsze Miętne |
6 |
: 0 |
|
|
LKS Perła Złotokłos |
- KS Promyk Nowa Sucha |
5 |
: 2 |
|
|
UKS Iwiczna |
- KS Ożarowianka |
3 |
: 0 |
|
|
|
1
Liga Typerów jest to zabawa polegająca na prawidłowym typowaniu wyników piłkarskich lig młodzieżowych. Jest to zabawa edukacyjna i ma przyczyniać się do głębszego zainteresowania się piłką młodzieżową jej uczestników. Liga Typerów nie jest grą hazardową i za uczestnictwo w niej nie są przyznawane żadne nagrody. Do zabawy można przystąpić w każdym momencie.
2
Zastrzegamy sobie prawo do wszelkich zmian w naszej zabawie jak i jej zakończenia w każdym wybranym przez nas momencie. Nikt z uczestników zabawy nie może rościć sobie z tytułu uczestnictwa w niej żadnych praw. Nikt z uczestników zabawy z tytułu uczestnictwa w niej nie może dochodzić jakichkolwiek roszczeń. Rozstrzyganie wszelkich spornych spraw należy do organizatora zabawy, którym jest nasz klub. Uczestnictwo w Lidze Typerów bezpośrednie i pośrednie oznacza automatycznie akceptacje wszelkich warunków zawartych w niniejszym regulaminie zabawy.
3
W Lidze Typerów uczestniczyć może każdy. Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się poprzez naszą stronę. Rejestracja polega na podaniu loginu pod którym będzie się uczestniczyło w zabawie, hasła poprzez które będzie można się logować w zabawie i adresu e-mail do weryfikacji i ewentualnego przypomnienia hasła. Informujemy, że niecenzuralne loginy będą natychmiast usuwane ! Zastrzegamy sobie prawo usunięcia uczestnika zabawy w przypadku naruszenia zasad Ligi Typerów lub jego zachowań niezgodnych z obowiązującymi normami. Uczestnik zabawy będzie pod swoim loginem uwzględniany w klasyfikacjach zabawy. Aby uczestniczyć w zabawie nie trzeba podawać żadnych danych osobowych, udział w niej jest anonimowy. Proszę pamiętać, że podanie osobom trzecim własnego hasła do Ligi Typerów może spowodować udział w zabawie pod danym loginem osoby trzeciej. Jeżeli nastąpi taka sytuacja nie bierzemy za nią odpowiedzialności. Możliwa jest zmiana hasła i adresu e-mail.
4
Każdorazowo, aby typować wyniki należy zalogować się podając login i hasło. Obserwować zabawę można bez konieczności logowania.
5
W każdej kolejce rozgrywek ligowych będziemy desygnować 10 różnych spotkań z rozgrywek ligowych, w których uczestniczą nasze drużyny. Liga Typerów to zabawa, której celem jest prawidłowe wytypowanie wyników tych spotkań i zgromadzenie jak największej ilości punktów przyznawanych za prawidłowe typy. Typować można do godziny 9.00 w dniu kiedy rozpoczyna się dana kolejka. Do tego terminu można też zmieniać swoje typy.
6
Typujemy na zasadzie oznaczenia przy danym spotkaniu ligowym w polu typowania 1 lub X lub 2. Cyfra 1 – to zwycięstwo gospodarzy. Litera X – to remis. Cyfra 2 - to zwycięstwo gości. Typować należy wszystkie 10 wyznaczonych spotkań.
7
Na koniec każdej kolejki, kiedy znane już są wszystkie wyniki za typowanie przyznawane są punkty. Następnie osiągnięcia przenoszone są do obu klasyfikacji typerów. Za prawidłowe typowanie przyznawane są punkty w zależności od łącznej sumy dobrze wytypowanych spotkań i sumowane według następującego schematu:
Za dobrze wytypowany 1 wynik – 1 punkt
Za dobrze wytypowane 2 wyniki – 2 punkty
Za dobrze wytypowane 3 wyniki – 3 punkty
Za dobrze wytypowane 4 wyniki – 4 punkty
Za dobrze wytypowanych 5 wyników – 5 punktów
Za dobrze wytypowanych 6 wyników – 7 punktów
Za dobrze wytypowanych 7 wyników – 9 punktów
Za dobrze wytypowanych 8 wyników – 11 punktów
Za dobrze wytypowanych 9 wyników – 14 punktów
Za dobrze wytypowanych 10 wyników – 17 punktów
8
W przypadku jeżeli, któreś ze spotkań zostało przełożone, wyniki całego typowania z danej kolejki zostaną zaliczone po odbytym przełożonym spotkaniu.
9
Na podstawie zdobytych punktów w zabawie mamy dwa rankingi. Klasyfikacja Punktowa – to ranking według ilości zdobytych punktów. Klasyfikacja ta premiuje uczestników często biorących udział w zabawie. Klasyfikacja Skuteczności – to ranking średniej zdobytych punktów na typowanie. Klasyfikacja ta podkreśla skuteczność typowania. Ranking ten jest dla tych którzy uczestniczą w powyżej 25% typowań danego sezonu.
10
Nasza zabawa posiada Archiwum Typowania gdzie podane są wyniki wszystkich spotkań z przeszłości, które objęte były typowaniem, i Historie Typowania gdzie każdy z uczestników zabawy może prześledzić swoje poczynania. Historia Typowania dostępna jest tylko po zalogowaniu się w zabawie.
11
Życząc udanej zabawy przypominamy, że udział w niej oznacza akceptację powyższego regulaminu i wszelkich zawartych w nim zasad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZAPISY
|
|
|
|
Copyright © 2013 K.S. DELTA WARSZAWA |
|