SEKCJA TENISA ZIEMNEGO

SENIORZY
SENIORZY
2006
2006
2007
2007
2008
2008
2009
2009
2009
2009 Wilanów
2010
2010
2010
2010 Górny Mokotów
2010
2010 Ochota
2011
2011
2011
2011 Wilanów
2011
2011 Praga-Południe
2012
2012
2012
2012 Wilanów
2013
2013
2013
2013 Wilanów
2013
2013 Górny Mokotów
2013
2013 Praga-Południe
2014
2014
2014
2014 Wilanów
2014
2014 Górny Mokotów
2015
2015
2015
2015 Wilanów
2015
2015 Górny Mokotów
2015
2015 Praga-Południe
2015
2015 Ochota
2016
2016
2016
2016 Wilanów
2016
2016 Górny Mokotów
2017
2017
2017
2017 Wilanów
2017
2017 Górny Mokotów
2017
2017 Praga-Południe
2017
2017 Ochota
2017
2017 Konstancin-Jeziorna
2018
2018
2018
2018 Wilanów
2018
2018 Górny Mokotów
2018
2018 Wawer
2019
2019 Praga-Południe
2019
2019 Ochota
2019
2019 Konstancin-Jeziorna



<<<   [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10]  [11]   >>>
 
Traczyk Olaf 08-06-2020

Dziś urodziny obchodzi Traczyk Olaf

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń życzą wszystkie diabełki duże i małe.

 
Ważność badań dopuszczających do treningów! 03-06-2020

Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia wszystkie badania, których ważność kończyła się po 07-03-2020 mają automatycznie przedłużony termin tej ważności do zakończenia pandemii koronawirusa i jeszcze 60 (sześćdziesiąt) dni. Zawodnicy, których badania skończyły się przed tym terminem niestety muszą wykonać nowe badania dopuszczające do treningów. Osoby mające wątpliwości kiedy kończą się ich badania mogą uzyskać taką informację bezpośrednio u trenera prowadzącego lub w klubie.

 
Powołania 2012 02-06-2020
2012
Sparing z MKS Znicz Pruszków

07-06-2020 (niedziela) 11:30, Warszawa, ul. Syta 123
Zbiórka 07-06-2020 (niedziela) 11:15, Warszawa, ul. Syta 123, w strojach reprezentacyjnych (dres reprezentacyjny, koszulka polo i/lub koszulka z herbem)

Zawodnicy: Broś Antoni, Dyka Kacper, Kamassa Oliwier, Morari Wiktor, Noga Leonard, Wieczorek Mateusz, Ziemlewski Filip

Zabieramy: LEGITYMACJĘ lub inny dokument oficjalny ze zdjęciem (dowód osobisty, paszport), sprzęt treningowy (koszulka, spodenki, getry), dres treningowy, ortalion, ochraniacze, buty piłkarskie KORKI, wodę lub napój izotoniczny, banan, sprzęt do kąpieli (ręcznik, klapki, płyn do mycia).
 
Okiem Kierownika Filii Tomasza Trzewika 01-06-2020

Za nami cudowny miesiąc. Udało nam się wrócić na boiska i znów cieszyć się możliwością biegania po zielonej murawie. Głód gry doskwierał zarówno dzieciom jak i trenerom, co widać po pasji i radości, jaką diabły zostawiają na boiskach. Stopniowo dochodzimy do siebie i optymalizujemy swoje możliwości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji jaka dopisała nam po przerwie. Znaczna grupa naszych małych piłkarzy pojawiła się na placach gry w pełni zdrowia i werwy. Zamierzamy maksymalnie wykorzystać potencjał drzemiący w chłopcach i postaramy się zaspokoić ich zapotrzebowanie na ruch i rozrywkę. Jesteśmy pewni, że poprzez podejmowanie aktywności fizycznej chłopcy podniosą nie tylko swoje umiejętności ale i odporność. Bardzo trudny okres za nami i wierzymy, że teraz będzie już tylko lepiej. TT

 
Okiem trenera Michała Majeckiego 01-06-2020

Za nami maj w którym po wielu tygodniach izolacji i obostrzeń wreszcie wróciliśmy do treningów na boiskach otwartych. Informacja ta pozytywnie wpłynęła na wszystkich zawodników co można zauważyć na treningach. Chłopcy są bardzo zaangażowani, aktywni i cieszą się każdą chwilą spędzoną na zielonym boisku. Oby to trwało jak najdłużej. MM

 
Płatności! 25-05-2020

Najtrudniejsze chwile za nami. Bardzo ciężko było nam przetrwać gdyż utraciliśmy w znaczący sposób wpływy zewnętrzne, składki też otrzymywaliśmy w bardzo ograniczonej ilości. Bardzo dziękujemy tym, którzy opłacali je regularnie. Nie jest tajemnicą, że bez pieniędzy nie można żyć i pracować, nas to dotyczy w taki sam sposób. Dlatego też prosimy tych, którzy mają braki w płatnościach aby dokonywali uzupełnienia wpłat. Prosimy też aby bieżące opłacanie składek było zgodnie z zasadami czyli maksymalnie do 10 każdego miesiąca. Jest to w obecnym stanie rzeczy bardzo ważne dla prawidłowego funkcjonowania klubu. Dlatego też trenerzy będą w większy sposób kontrolować i egzekwować stany płatności – prosimy o zrozumienie.

 
Obozy letnie - Niechorze 2020 23-05-2020

Z informacji prasowych wynika, że już niedługo władze podadzą warunki na jakich mogą odbywać się obozy i zgrupowania dzieci podczas wakacji. Jednymi z podstawowych kryteriów będą prawdopodobnie ilości dzieci w grupach. W związku z tym prosimy o deklarację zawodników, którzy chcą jechać na obóz do Niechorza (oba wyjazdy). Trenerzy będą zbierać takie deklaracje ustne w swoich drużynach i w ten sposób będziemy mogli ustalić ilości w grupach aby się przygotować do wyjazdu. Bardzo prosimy aby wszyscy zadeklarowali się w maksymalnym terminie do 31-05-2020 (niedziela). Deklaracja nie jest równoznaczna z przyjęciem na obóz i nie zobowiązuje też do uczestnictwa w nim. Kiedy ogłosimy zapisy będą zapewne ograniczone miejsca i o przyjęciu będzie decydowała kolejność wpłat.

Obozy będą organizowane na takich samych zasadach jak w latach wcześniejszych. Planując obóz na zwykłych zasadach mamy koszt 1.820,00 za 10 dni. Nie wiemy w jaki sposób na cenę wpłyną obostrzenia sanitarne. Cena może pozostać bez zmian, a również może wzrosnąć - miejmy nadzieję, że nie w znaczący sposób. Jeżeli będą jakieś pytania dotyczące obozu i tego jak zwykle on wygląda to prosimy o kierowanie ich do trenerów lub o kontakt bezpośrednio z klubem (mail lub telefon). Jesteśmy pewni, że pogoda nam dopisze oraz, że taki wyjazd będzie równie bezpieczny jak ten z rodzicami. Wspólny pobyt nie będzie w żadnym zakresie bardziej niebezpieczny niż bieżące treningi czy zwykłe codzienne życie. Wiele będzie za to korzyści w sferze tak fizycznej, jak i psychicznej co teraz jest po miesiącach samotności niezmiernie istotne dla naszych chłopców.  

 
Obozy letnie - Niechorze 2020 20-05-2020

Powoli wyjaśnia się kwestia obozów letnich. Z informacji jakie wychodzą z MEN i Kuratorium Oświaty wynika, że w najbliższych dniach zostanie podana decyzja o możliwości organizowania wyjazdów i o tym jakie obostrzenia muszą być zastosowane. Jak tylko władze rządowe określą warunki natychmiast poinformujemy wszystkich o tym i zbierać będziemy zapisy (wpłaty). Wyjazdy się odbędą i to już jest pewne, boimy się tylko czy obostrzenia sanitarne nie wpłyną rażąco na koszty. Wiadomo, koszt obozu musi być realny do zapłacenia. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zakładki Obozy gdzie podane są terminy i podziały na grupy. Uśmiechamy się coraz bardziej gdyż nasz pobyt nad Bałtykiem w naszym Niechorzu powoli nabiera realnych kształtów.  

 
Od poniedziałku działamy już na 100%! 17-05-2020

Po kilku dniach ograniczonych treningów od poniedziałku (18-05-2020) w pełni wracamy do gry. W zakładce Treningi mamy skorygowany grafik aktualnych zajęć. Praktycznie poza drobnymi korektami godzin wszystko jest bez zmian. Czekamy na udostępnienie boiska na ul. Cyrklowej i wtedy Praga-Południe z Wawrem wróci do sytuacji planowanej. W przypadku Górnego Mokotowa na tą chwilę zastąpiliśmy boisko przy ul. Wałbrzyskiej obiektami Warszawianki. Tu też czekamy na otwarcie szkolnego obiektu.

Z uwagi na obostrzenia na niektórych obiektach gdzie nie ma możliwości bezkolizyjnych przejść zajęcia do odwołania będą minimalnie skracane. Poszczególni trenerzy mają wiedzę gdzie i jak mają to robić – rodzice będą przez nich informowani o takim stanie rzeczy. Prosimy o zrozumienie, podobnie jak w przypadku maseczek i obostrzeniu w wejściach rodziców na obiekty. Poniżej zaktualizowany dokument dokładnie wszystko określający.

Wracamy od poniedziałku również do planowanych zmian kadry i podziałów drużyn. W roczniku 2007 mamy nowego trenera, a 2014/2015 na Wilanowie i Górnym Mokotowie dzieli się na dwie rocznikowe drużyny.

Prosimy o zapoznanie się z wszystkim i w razie wątpliwości o kontaktowanie się z trenerem prowadzącym. Trenerzy będą też osobno o tym informować. Już dzisiaj można powiedzieć, że ten najtrudniejszy mecz w naszej historii został wygrany! To jest nasz wspólny sukces. Teraz czas na powrót do normalności i do realizacji planów rozwoju klubu. Obiecujemy, będzie się działo!

Czasowe Zasady Prowadzenia Zajęć - 2020-05-18
Sekcja Piłki Nożnej
(pozostałe zasady regulaminu klubu i obiektu oraz zasad prowadzenia zajęć pozostają bez zmian)


• W zajęciach brać udział mogą tylko i wyłącznie zawodnicy, którzy nie objęci są kwarantanną w związku z pandemią koronawirusa.

• Rodzicom zawodników niepełnoletnich i innym osobom towarzyszącym nie wolno przebywać na obiekcie.

• Pomiędzy treningami zachowuje się 15 (piętnaście) minutowy bufor czasowy aby nie dochodziło do zetknięcia się zawodników poszczególnych grup treningowych.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) z uwagi, że wejście i zejście odbywa się osobnymi furtkami i nie dochodzi do kontaktu pomiędzy poszczególnymi grupami treningi odbywają się jeden po drugim.

• Czas trwania poszczególnych zajęć określa odrębny grafik. Przychodzimy na zajęcia dokładnie 5 (pięć) minut przed ich rozpoczęciem i czekamy przed obiektem na wejście zachowując dystans pomiędzy osobami nie mniejszy niż 2 (dwa) metry. Zawodników z przed wejścia odbiera trener lub inna osoba wyznaczona i wprowadza na obiekt. Wyjście zawodników z obiektu odbywa się na takiej samej zasadzie. Ze względów bezpieczeństwa zawodnicy spóźnieni nie będą wpuszczani na zajęcia.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wejście odbywa się przez furtkę główną przy bramie od ul. Jeziornej, a wyjście przez furtkę boczną od ul. Goczałkowickiej co zapewnia, brak kontaktu pomiędzy grupami. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

• Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz podawania sobie rąk. Witamy się i żegnamy słownie bądź poprzez machnięcie ręki.

• Na terenie obiektu poza boiskiem obowiązuje zasada dystansu pomiędzy osobami nie mniejsza niż 2 (dwa) metry.

• Na terenie obiektu nie wolno korzystać z szatni i węzła sanitarnego z wyłączeniem WC. Przy umywalce znajduje się instrukcja mycia rąk, a zasady tam zawarte mają być każdorazowo praktykowane. Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja WC.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wchodzimy do toalety bocznymi drzwiami budynku. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) przy umywalce znajduje się specjalne mydło bakteriologiczne. W przypadku innych obiektów decyzję w sprawie rodzaju mydła podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

• Każda osoba wchodząca na obiekt i z niego schodząca obowiązkowo dezynfekuje ręce. Dozowniki znajdują się przy furtkach obiektu po stronie wewnętrznej.

• Zaleca się aby zawodnicy przychodzili na boisko już przebrani w strój do treningu. W przypadku kiedy jest to niemożliwe i zawodnik będzie się przebierał musi robić to tylko i wyłącznie w wyznaczonej strefie ODPOCZYNKU. W strefie ODPOCZYNKU zawodnicy oddaleni muszę być od siebie 2 (dwa) metry.

• Każdy zawodnik wchodzący na obiekt musi posiadać maseczkę, którą można zdjąć dopiero na boisku w wyznaczonej strefie ODPOCZYNKU. Po zejściu z boiska maseczkę należy założyć ponownie. Zawodnicy, którzy przebierają się w strefie ODPOCZYNKU chowają maseczkę do torby. Zawodnicy, którzy przychodzą na boisko już przebrani muszą mieć ze sobą torbę do której schowają na czas zajęć maseczkę. Dozwolone jest też trenowanie w maseczce.

• Zawodnicy przynoszą napoje, które muszą być oznaczone aby nie doszło do ich pomylenia. Napoje też nie mogą opuszczać wyznaczonej strefy ODPOCZYNKU. Zawodnicy nawadniają się tylko w tej strefie.

• Na boisku może przebywać 14 (czternastu) zawodników i 2 (dwóch) trenerów. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.

Na pełnowymiarowym boisku bazy klubu (ul. Jeziorna 2) może przebywać 22 (dwudziestu dwóch) zawodników i 4 (czterech) trenerów. W przypadku podziału boiska na dwie części na każdej z połówek może przebywać 16 (szesnastu) zawodników i 3 (trzech) trenerów. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.

• Podczas treningu zaleca się nie zbliżanie się do siebie zawodników bez konieczności. Staramy się zachowywać odstęp pomiędzy zawodnikami 2 (dwa) metry. Szczególnie istotne jest to podczas przerw w grze czy treningu.

• Obowiązuje całkowity zakaz dotykania rękami piłek i wszelkiego sprzętu treningowego.

• Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja całego sprzętu, który był używany do zajęć i innych przedmiotów, które mogły być dotykane przez zawodników oraz strefy ODPOCZYNKU.

 
Startujemy! 13-05-2020

Tak jak informowaliśmy od jutra (14-05-2020) ruszamy z zajęciami na boiskach. Bardzo prosimy o wyrozumiałość gdyż nie wszystkie obiekty są już otwarte. Mamy grafik na pierwsze dni, a z każdym kolejnym będziemy go rozszerzać. Drużyny powoli wchodzą w zajęcia, w pierwszych dnia jeszcze też zostawiamy treningi on-line. Ponieważ od poniedziałku (18-05-2020) będą zmniejszenia kolejnych obostrzeń więc mamy nadzieję, że bardzo szybko dojdziemy do realizacji planowanego planu zajęć. Niepokoi jedynie sytuacja na Pradze-Południe gdzie miejscowe władze nie chcą otworzyć obiektów szkolnych. Będziemy interweniować lub starać się doraźnie zabezpieczyć inne miejsca zajęć.

Od dzisiejszego wieczoru trenerzy drużyn, które jutro i w następnych dniach będą trenować osobiście nawiążą  kontakt z zawodnikami (rodzicami) aby poinformować ich gdzie i kiedy będą odbywać się zajęcia. Wszystko technicznie mamy przygotowane do startu więc nic, tylko trenować!

Na podstawie zarządzenia miasta opracowaliśmy warunki na jakich będą odbywały się treningi. Kiedy wejdą w życie po niedzieli kolejne zmiany dokument ten będziemy nowelizować i dostosowywać się do niego w życiu praktycznym. Bardzo prosimy wszystkich o zrozumienie. To nie my to wszystko wymyśliliśmy, my dla bezpieczeństwa zawodników i samych siebie musimy przestrzegać tego z żelazną dyscypliną. Dokument wywieszony jest już w klubie, otrzymali go też wszyscy trenerzy aby w pełni przyswoić przed startem zajęć.

Czasowe Zasady Prowadzenia Zajęć - 2020-05-14
Sekcja Piłki Nożnej
(pozostałe zasady regulaminu obiektu i zasad prowadzenia zajęć pozostają bez zmian)


• W zajęciach brać udział mogą tylko i wyłącznie zarejestrowani zawodnicy K.S. Delta Warszawa, którzy nie objęci są kwarantanną w związku z pandemią koronawirusa.

• Rodzicom zawodników niepełnoletnich i innym osobom towarzyszącym nie wolno przebywać na obiekcie.

• Pomiędzy treningami zachowuje się 15 (piętnaście) minutowy bufor czasowy niezależnie czy jest, czy nie ma możliwości zetknięcia się zawodników poszczególnych grup treningowych.

• Czas trwania poszczególnych zajęć określa odrębny grafik. Przychodzimy na zajęcia dokładnie 5 (pięć) minut przed ich rozpoczęciem i czekamy przed obiektem na wejście zachowując dystans pomiędzy osobami nie mniejszy niż 2 (dwa) metry. Zawodników z przed wejścia odbiera trener lub inna osoba wyznaczona i wprowadza na obiekt. Wyjście zawodników z obiektu odbywa się na takiej samej zasadzie. Ze względów bezpieczeństwa zawodnicy spóźnieni nie będą wpuszczani na zajęcia.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wejście odbywa się przez furtkę główną przy bramie od ul. Jeziornej, a wyjście przez furtkę boczną od ul. Goczałkowickiej co zapewnia, brak kontaktu pomiędzy grupami. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

• Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz podawania sobie rąk. Witamy się i żegnamy słownie bądź poprzez machnięcie ręki.

• Na terenie obiektu poza boiskiem obowiązuje zasada dystansu pomiędzy osobami nie mniejsza niż 2 (dwa) metry.

• Na terenie obiektu nie wolno korzystać z szatni i węzła sanitarnego z wyłączeniem WC. Przy umywalce znajduje się instrukcja mycia rąk, a zasady tam zawarte mają być każdorazowo praktykowane. Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja WC.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) wchodzimy do toalety bocznymi drzwiami budynku. W przypadku innych obiektów decyzję w tej sprawie podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Na terenie bazy klubu (ul. Jeziorna 2) przy umywalce znajduje się specjalne mydło bakteriologiczne. W przypadku innych obiektów decyzję w sprawie rodzaju mydła podejmuje zarządca obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

• Każda osoba wchodząca na obiekt i z niego schodząca obowiązkowo dezynfekuje ręce. Dozowniki znajdują się przy furtkach obiektu po stronie wewnętrznej.

• Zaleca się aby zawodnicy przychodzili na boisko już przebrani w strój do treningu. W przypadku kiedy jest to niemożliwe i zawodnik będzie się przebierał musi robić to tylko i wyłącznie w wyznaczonej dla siebie strefie ODPOCZYNKU. Strefy ODPOCZYNKU poszczególnych zawodników oddalone są od siebie 2 (dwa) metry.

• Każdy zawodnik wchodzący na obiekt musi posiadać maseczkę, którą można zdjąć dopiero na boisku przy wyznaczonej dla siebie strefie ODPOCZYNKU. Po zejściu z boiska maseczkę należy założyć ponownie. Zawodnicy, którzy przebierają się w strefie ODPOCZYNKU chowają maseczkę do torby. Zawodnicy, którzy przychodzą na boisko już przebrani muszą mieć ze sobą torbę do której schowają na czas zajęć maseczkę. Dozwolone jest też trenowanie w maseczce.

• Zawodnicy przynoszą napoje, które muszą być oznaczone aby nie doszło do ich pomylenia. Napoje też nie mogą opuszczać wyznaczonej dla każdego zawodnika strefy ODPOCZYNKU. Zawodnicy nawadniają się tylko w tych strefach.

• Na boisku może przebywać maksymalnie 6 (sześć) zawodników i trener. Ograniczenie nie stosuje się do obsługi obiektu.

• Podczas treningu zaleca się nie zbliżanie się do siebie zawodników bez konieczności. Staramy się zachowywać odstęp pomiędzy zawodnikami 2 (dwa) metry. Szczególnie istotne jest to podczas przerw w grze czy treningu.

• Obowiązuje całkowity zakaz dotykania rękami piłek i wszelkiego sprzętu treningowego.

• Przed każdym treningiem i po jego zakończeniu następuje dezynfekcja całego sprzętu, który był używany do zajęć i innych przedmiotów, które mogły być dotykane przez zawodników oraz wyznaczonych dla poszczególnych zawodników stref ODPOCZYNKU.


<<<   [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10]  [11]   >>>
Sezon 2023/2024
Sezon 2022/2023
Sezon 2021/2022
Sezon 2020/2021
Sezon 2019/2020
Sezon 2018/2019
Sezon 2017/2018
 

Majecki
Michał

Trener

Majecki Michał

Ede
Lucky

Trener Asystent

Ede Lucky

Szczepański
Łukasz

Trener Asystent

Szczepański Łukasz

Zgódka
Sebastian

Trener Bramkarzy

Zgódka Sebastian
Hassine-Różdżyński Feliks
Hassine-Różdżyński Feliks
blank
Hassine-Różdżyński
Feliks
Kamassa Oliwier
Kamassa Oliwier
blank
Kamassa
Oliwier
Kardyński Leon
Kardyński Leon
blank
Kardyński
Leon
Keating Colm
Keating Colm
blank
Keating
Colm
Kuc Michał
Kuc Michał
blank
Kuc
Michał
Lukić Teo
Lukić Teo
blank
Lukić
Teo
Maciejewski Natan
Maciejewski Natan
blank
Maciejewski
Natan
Morari Wiktor
Morari Wiktor
blank
Morari
Wiktor
Pawłowski Daniel
Pawłowski Daniel
blank
Pawłowski
Daniel
Posłajko Jakub
Posłajko Jakub
blank
Posłajko
Jakub
Siekierka Mikołaj
Siekierka Mikołaj
blank
Siekierka
Mikołaj
Szynkaruk Jakub
Szynkaruk Jakub
blank
Szynkaruk
Jakub
Tabiszewski Michał
Tabiszewski Michał
blank
Tabiszewski
Michał
Traczyk Olaf
Traczyk Olaf
blank
Traczyk
Olaf
Wasiak Julian
Wasiak Julian
blank
Wasiak
Julian
Włodarski Ignacy
Włodarski Ignacy
blank
Włodarski
Ignacy
Żukiewicz Filip
Żukiewicz Filip
blank
Żukiewicz
Filip
   
 
 
Vipol Select - players choice
Marcon KS Ursynów Warszawa
Towarzystwo Sportowe Falenica Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
ZAPISY
Copyright © 2013 K.S. DELTA WARSZAWA