01-12-2019 (niedziela) 12:00, Warszawa, ul. Na Uboczu 9
Zbiórka 01-12-2019 (niedziela)
11:30, Warszawa, ul. Na Uboczu 9, w strojach reprezentacyjnych (dres reprezentacyjny, koszulka z herbem)
Zabieramy: LEGITYMACJĘ lub inny dokument oficjalny ze zdjęciem (dowód osobisty, paszport), sprzęt treningowy (koszulka, spodenki, getry), dres treningowy, ortalion, ochraniacze, buty
piłkarskie KORKI, wodę lub napój izotoniczny, banan, sprzęt do kąpieli
(ręcznik, klapki, płyn do mycia).
Zimowe obozy - Sobolew 2020
25-11-2019
Trenerzy prowadzący zespoły mają już wszystkie informacje dotyczące zimowych obozów w Sobolewie. Wpłat dokonujemy na konto, na które wpłacane są składki, w treści przelewu podając: nazwisko chłopca, rocznik drużyny w której gra i dopisek Sobolew. Przypominamy, że obóz dotyczy wszystkich zawodników klubu niezależnie od miejsca treningu. W przypadku chęci uzyskania informacji proszę najpierw kontaktować się z trenerami prowadzącymi.
UWAGA! Do dnia wyjazdu muszą zostać dokonane i zarejestrowane wszelkie wpłaty, oraz wszyscy zawodnicy muszą mieć ważne badania lekarskie. W przypadku jeżeli dziecko musi mieć podawane leki przez Panią pielęgniarkę to rodzice muszą dostarczyć zaświadczenie lekarskie z określeniem leku i sposobu jego dawkowania.
Piłkarski Obóz Przygotowawczy (Sobolew) Drużyny:2007 GM, 2007 PP, 2009 WI, 2009 GM, 2009 PP, 2010, 2010 WI, 2010 GM, 2010 O, 2011, 2011 WI, 2011 GM, 2011 PP, 2012, 2012 WI, 2012 GM, 2012 O, 2013, 2013 WI, 2013 GM, 2013 PP, 2013 O, 2013 WA, 2014, 2014 WI, 2014 GM
Wyjazd 08-02-2020 (sobota) przyjazd 14-02-2020 (piątek)
Zadatek do 30-11-2019 (500,00), zapłata końcowa do 26-01-2020 (590,00)
Łączny koszt 1.090,00
Piłkarski Obóz Szkoleniowy (Sobolew)
Drużyny: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
wyjazd 14-02-2020 (piątek) przyjazd 23-02-2020 (niedziela)
Zadatek do 30-11-2019 (620,00), zapłata końcowa do 26-01-2020 (850,00)
Łączny koszt 1.470,00
Zapisanie zawodnika odbywa się poprzez dokonanie zadatku i potem dokonanie zapłaty końcowej. UWAGA! Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Na obu obozach do dyspozycji mamy maksymalnie po 110 miejsc dla zawodników. W związku z tym o zakwalifikowaniu się na wyjazd decyduje kolejność zgłoszeń – wpłat zadatków. Jeżeli ilość chętnych na dany obóz przekroczy 110 uczestników wpłacone kolejne zadatki będą zwracane. W przypadku zadatków przypominamy, że są one – nie zwracane jeżeli uczestnik rezygnuje z wyjazdu na obóz. W usprawiedliwionych sytuacjach oraz jeżeli będzie można zamienić uczestnika za uczestnika zadatki będą zwracane. O powyższym decyduje Klub. W przypadku opłacenia zapłaty końcowej podlega ona zwrotowi tylko jeżeli rezygnacja z udziału w obozie zostanie zgłoszona nie później niż 10 (dziesięć) dni przed wyjazdem na dany obóz, nie dotyczy to oczywiście zadatku. Zapisanie zawodnika odbywa się poprzez dokonanie wpłaty (zadatek, a potem zaplata końcowa).
Sparing z WBS Warszawa
17-11-2019
W niedzielne popołudnie spotkaliśmy się na meczu kontrolnym z WBS Warszawa. Zaskakująco doskonała pogoda pozwoliła nam na rozegranie meczu jeszcze na boisku zewnętrznym. Finalnie wysoko pokonaliśmy gospodarzy, co jednak nie jest najważniejsze na tym etapie szkolenia. Przede wszystkim za nami godzina grania, wiele ciekawych akcji, przemyślanych podań i nauki, która jest podstawą dalszych postępów. Cieszę się również z ogromnego zaangażowania chłopców i dużych chęci do rywalizacji w meczach. Dziękuję wszystkim za przybycie i już niedługo widzimy się na boisku ponownie!! KT
WBS Warszawa - K.S. Delta Warszawa 7:17 (3:11)
Bramki: Sobociński L. x5, Maniewski F. x4, Fuks J. x3, Oleśkiewicz F. x2, Wardak G. x1, Chmiel A. x1, Brzozowski J. x1
Skład: Brzozowski J., Chmiel A., Fuks J., Maniewski F., Oleśkiewicz F., Sobociński L., Śmiech A., Wardak G., Wielądek G., Wojdyr K.
Powołania 2013
15-11-2019
2013 Sparing z WBS Warszawa
17-11-2019 (niedziela) 14:00, Warszawa, ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 3
Zbiórka 17-11-2019 (niedziela)
13:30, Warszawa, ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 3, w strojach reprezentacyjnych (dres reprezentacyjny, koszulka z herbem)
Zabieramy: LEGITYMACJĘ lub inny dokument oficjalny ze zdjęciem (dowód osobisty, paszport), sprzęt treningowy (koszulka, spodenki, getry), dres treningowy, ortalion, ochraniacze, buty
piłkarskie KORKI, wodę lub napój izotoniczny, banan, sprzęt do kąpieli
(ręcznik, klapki, płyn do mycia).
Okiem trenera Krzysztofa Trzeciakowskiego
01-11-2019
Za nami ostatni miesiąc treningów na otwartych obiektach. Dopisało nam szczęście i warunki pogodowe pozwoliły na sprawne przeprowadzenie wszystkich jednostek treningowych. Bardzo dziękuję wszystkim rodzicom i chłopcom za bardzo dobrą frekwencję, która jest jednym z podstawowych warunków do właściwych postępów w nauce. Uważam, iż przez ostatni okres moi podopieczni zrobili bardzo duży postęp. Poznajemy kolejne aspekty piłkarskiego rzemiosła, które możemy obejrzeć już nie tylko podczas wyizolowanych ćwiczeń ale również podczas gier. Na koniec przypominam, że już od początku Listopada przechodzimy na grafik zimowy, przed nami nowe miejsca i kolejne wyzwania. KT
Zmiana miejsca treningu!
28-10-2019
Z uwagi na zmianę czasu zajęcia dla drużyny 2013 w dniu 29-10-2019 (wtorek) odbędą się o godzinie 17:00 na boisku przy ul. Sytej 123. Za utrudnienia przepraszamy.
Grafik sezonu 2019/2020 (zima)
22-10-2019
W zakładce Treningi dostępny jest już grafik na nadchodzący okres zimowy. Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z nim. Staraliśmy się tak wszystko ułożyć aby nie było zmian. W większości udało się to osiągnąć, niestety są i wyjątki za co przepraszamy. Mamy nadzieję, że nie przeszkodzi to nikomu w kontynuowaniu zajęć.
Piłkarski Obóz Przygotowawczy - Niechorze I 2019
16-10-2019
Wielkimi krokami zbliżamy się do naszych zimowych wyjazdów, jednak nim do tego dojdzie zapraszamy do obejrzenia krótkiej filmowej relacji z Piłkarskiego Obozu Pryzygotowawczego - Niechorze I 2019. W obozie odbywającym się na przełomie czerwca i lipca, brali udział zawodnicy urodzeni w roku 2009 i młodsi.
Turniej o Puchar Burmistrza Dzielnicy Ursynów
12-10-2019
Za nami intensywna sportowa sobota. Przez cały dzień rywalizowaliśmy w turnieju organizowanym wspólnie przez nasz klub oraz Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji. W rozgrywkach wzięły udział dwa nasze zespoły. Przed południem chłopcy dzielnie walczyli w fazie grupowej, jednak do awansu do najlepszej czwórki zabrakło kilku punktów. Mimo tego udało nam się zremisować z późniejszym triumfatorem całej imprezy. Po południu do boju stanęła druga grupa naszych zawodników. Wygraliśmy swoją grupę, jednak zabrakło nam sił i koncentracji w meczu półfinałowym, w którym musieliśmy uznać wyższość chłopców z Białegostoku. Finalnie pokonaliśmy jeszcze Warszawską Akademię Futbolu i rywalizację zakończyliśmy na trzeciej lokacie. Dziękuję wszystkim chłopcom za przybycie, zaangażowanie i wolę walki, którą widziałem od pierwszej do ostatniej sekundy każdego meczu. Za nami duży bagaż doświadczeń, które przydadzą nam się w kolejnych turniejach. Bardzo dziękuję również wszystkim rodzicom za bardzo kulturalny doping, jestem dumny!! KT
K.S. Delta Warszawa I:
Skład: Burzyński O., Zegarowski J., Sobociński L., Chmiel A., Śmiech A., Wardak G.
Bramki: Zegarowski J. x8, Sobociński L. x7, Wardak G. x5, Burzyński O. x2, Chmiel A. x2
Mecze: K.S. Delta Warszawa I – UKS 141 Warszawa 5:1, K.S. Delta Warszawa I – APN Hattrick Białystok II 4:1, K.S. Delta Warszawa I – KS Ursynów II 5:2, K.S. Delta Warszawa I – WAF Warszawa 2:2, K.S. Delta Warszawa I – TS Falenica 4:1
Półfinał: K.S. Delta Warszawa I – APN Hattrick Białystok I 1:2
Mecz o 3 miejsce: K.S. Delta Warszawa I – WAF Warszawa 3:2
K.S. Delta Warszawa II:
Skład: Bardziłowski A., Fuks J., Gorzelnik T., Milczarek A., Oleśkiewicz F., Sawicki J., Wasiak S., Wielądek G.
Bramki: Gorzelnik T. x1, Sawicki J., x1
Mecze: K.S. Delta Warszawa II – KS Ursynów I 1:1, K.S. Delta Warszawa II – FA Warszawa 0:3, K.S. Delta Warszawa II – UKS Wilanowskie Wilki 1:1, K.S. Delta Warszawa II – APN Hattrick Białystok I 0:2
Klasyfikacja końcowa: 1. UKS Wilanowskie Wilki, 2. APN Hattrick Białystok I, 3. K.S. Delta Warszawa I, 4. WAF Warszawa
Nowy cennik sprzętu klubowego
10-10-2019
Od dzisiaj obowiązuje nowy cennik na produkty odzieżowe. Nowy cennik jest do pobrania na stronie w zakładce Klub i bezpośrednio dostępny jest też w klubie. W cenniku mamy kosmetyczne zmiany kliku cen z uwagi na wzrost kursu EUR. Co ważniejsze mamy nowe produkty. Wprowadzamy koszulki polo z logiem klubu (reprezentacyjne), nowe koszulki T-shirt (o większej gramaturze i lepszej jakości materiału i nadruku) oraz czapka z daszkiem będzie miała nowe logo 3D. Jesteśmy pewni, że nasze nowości będą się wszystkim podobały!
Prosimy aby zgodnie z zasadami zaopatrywać się odpowiedni sprzęt. W przypadku pierwszych zespołów niebawem jest kilka zagranicznych wyjazdów dlatego też proszę nie czekać do ostatniej chwili. Ponieważ mamy już koszulki polo to stają się one obowiązkowe na wszelkie mecze i wyjazdy. Prosimy też uwzględnić zakup kurtek zimowych, zespoły 2004 i 2006 mają ten zakup jako obowiązkowy.